Záměr:
Výtvarné činnosti s rozličným materiálem na různých formátech papíru, rozvoj fantazie při zpracování tématu, samostatná příprava i úklid výtvarných potřeb při těchto činnostech.
Prohlížení některých výtvarných děl.
Rozhovory o tom, co se líbí a proč.
Zdůraznění individuálního pohledu v této oblasti jako nedílné součásti výtvarného umění.
Charakterizování zimního období ve spojení s činnostmi, které v tomto období provádíme. Bobování, hry na sněhu a se sněhem, klouzání na prodloužených vycházkách.
Zimní sporty kolem nás.
Vlastnosti sněhu a ledu.
Pokusy se sněhem a ledem.
Tělovýchovné činnosti s poznáváním částí našeho těla, jejich vědomé používání/ pravá, levá strana/.
Význam a funkce některých orgánů lidského těla, rozvoj všech pěti smyslů za pomoci smyslových her a cvičení.
Umožnění volné reakce dětí na dění v MŠ- vyjádření pocitů a dojmů.
Aktivace dětí k zájmu o vše kolem nich.
Podpora dětské zvídavosti jako přirozenosti v tomto období.
Vyhledávání opaků ve výrazu tváře při citovém prožitku každého z nás / veselý x smutný, uplakaný x usměvavý /